»Fausta v koreografiji in režiji Edwarda Cluga si je občinstvo ogledalo sedemkrat v razprodani Gallusovi dvorani.«
»Scenska oprema prevladujoče 'črne škatle', premični zasloni in videoprojekcije nas popeljejo iz interjerjev na vrtove, iz nebes v pekel. Produkcija naglega tempa, zvečine uprta v narativnost, ves čas navdušuje z drobnimi detajli, fabulo pa podpirata močna dramaturgija in učinkovita zgradba.«
»Svojevrstno interpretacijo in edinstveno vizijo tega dela prinaša Edward Clug v svoji plesni manifestaciji, ki ne spaja le glasbenega misticizma Milka Lazarja z nenavadno atletsko energijo in z lastno poetiko giba, ampak s kombinacijo vseh treh elementov zgradi spektakel, ki zna tudi z ironijo in s parodijo razkriti preštevilne disonance in paradokse človeškega bivanja.«
»Upam, da v Gallusovi dvorani, upam, da bo kulturni hram vendarle odprl vrata vsaj kulturnikom in nastopajočim, če že ne bo smel občinstvu.«
»Slavoj Žižek in Jure Simoniti sta razprodala Gallusovo dvorano.«
»Razkošje iščemo v doživetju.«
»Baleti koreografa romunskega rodu Edwarda Cluga skrajno fizične, a hkrati poetične stvaritve, plesna dela, ki se poigravajo z manirizmi in ironijami človeškega bivanja.«
»Ključno za ustvarjalni proces baleta je bilo predvsem spoznanje, da Faustov sindrom najbrž še nikoli doslej ni bil tako prisoten kot prav v naši sodobni družbi, ki se je pripravljena odpovedati lastni identiteti oziroma lastni duši v zameno za večno mladost, navidezno lepoto ali za katero koli drugo človeško nečimrnost.«
»Enako kot to v osami počne Harari, na odru Gallusove dvorane počne skupina ljudi.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju